سپتیک تانک | تصفیه فاضلاب ، قیمت سپتیک تانک

مرجع تخصصی سپتیک تانک ، سپتیک تانک فاضلاب ، سپتیک تانک پلی اتیلن ، استعلام قیمت سپتیک تانک ، تصفیه فاضلاب

مرجع تخصصی سپتیک تانک ، سپتیک تانک فاضلاب ، سپتیک تانک پلی اتیلن ، استعلام قیمت سپتیک تانک ، تصفیه فاضلاب

سپتیک تانک تصفیه فاضلاب برج خنک کننده سپتیک تانک پلی اتیلن ، سپتیک تانک فاضلاب قیمت سپتیک تانک 88721092 و 88722027-021

استفاده از فیلترهای شنی جهت تصفیه آب و پساب

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰ ب.ظ

فیلتر شنی نوعی صافی است که جهت حذف ذرات معلق (Suspended Solids) تا قطر 50 میکرون یا به بیان ساده کاهش کدورت آب بکار می رود. در این صافی ها با عبور مایع از درون بستر جامد، مواد معلق و ذرات ریز در بین خلل و فرج بستر باقی می ماند و آب زلال خارج می گردد. در اثر کارکرد مداوم صافی، مواد معلق موجود در آب بین ذرات بستر، تجمع می کند و در نتیجه شدت جریان آب عبوری کاهش یافته و افت فشار درون صافی افزایش می یابد.
در این حالت لازم است که صافی شستشـو داده شـود که این عمل با عبور آب در جهت معـکوس انجام می گیرد. برای شستشوی معکوس (back wash)، آب را با ســرعت خطـی زیاد از بسـتر صافی عبور می دهند به گونه ای که فضای بین ذرات بستر به اندازه 50% افزایش یابد. در این صورت آب می تواند به خوبی بین ذرات گردش کرده و گل و لای و مواد معلق باقی مانده از عمل صاف کردن را از بین شن و ماسه ها جدا نماید و به خارج از صافی منتقل کند. به طور معمـول در طراحـی صافی ها افت فشار بین 2/0 الی 2 بار در نظر گرفته می شود. جنس بدنه فیلترهای شنی می تواند از کربن استیل با پوشش رنگ اپوکسی، استینلس استیل ویا FRP باشد و سیلیس با دانه بندی‌های مختلف درون این مخازن ریخته می‌شود. فرآیند شستشوی معکوس می تواند به صورت دستی، نیمه اتوماتیک و یا اتوماتیک باشد. 


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۲
برج خنک کننده | سپتیک تانک | تصفیه آب | تصفیه فاضل برج خنک کننده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی