سپتیک تانک | تصفیه فاضلاب ، قیمت سپتیک تانک

مرجع تخصصی سپتیک تانک ، سپتیک تانک فاضلاب ، سپتیک تانک پلی اتیلن ، استعلام قیمت سپتیک تانک ، تصفیه فاضلاب

مرجع تخصصی سپتیک تانک ، سپتیک تانک فاضلاب ، سپتیک تانک پلی اتیلن ، استعلام قیمت سپتیک تانک ، تصفیه فاضلاب

سپتیک تانک تصفیه فاضلاب برج خنک کننده سپتیک تانک پلی اتیلن ، سپتیک تانک فاضلاب قیمت سپتیک تانک 88721092 و 88722027-021

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

پکیج تصفیه فاضلاب، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی گروه ناب زیست

 

پکیج تصفیه فاضلاب، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی

 

پکیج فلزی و پلی اتیلنی تصفیه فاضلاب انسانی، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی و پکیج پلی اتیلن تصفیه فاضلاب بیمارستانی

با توسعه شهرها و افزایش جمعیت شهرنشین، نیاز به احداث مجتمع های مسکونی بیش از پیش نمود پیدا کرد.

ساخت بیمارستانهای بزرگ تر و هتل ها از دیگر نیازهای این توسعه جمعیت می باشد. بحران هایی که در صورت عدم چاره اندیشی در آینده، بشریت با آن روبرو خواهد بود، بحران غذا، آب، آموزش، اشتغال، بهداشت و ... خواهد بود.

در ایران بعد از اجرای طرح تحول اقتصادی و کاهش تصدی گری دولت در اقتصاد، روزانه شاهد مطرح شدن بحث هایی منجمله افزایش قیمت حامل های انرژی و آب می باشیم. نظر به اینکه بهای تمام شده این اقلام با قیمت فروش آنها در حال حاضر تفاوت فاحشی دارد، بکار گیری روش های بازیافت را روز به روز مقرون به صرفه تر می نماید.

بدین منظور شرکتهای فعال در زمینه آب و فاضلاب از چندی پیش اقدام به طراحی پکیج تصفیه فاضلاب جهت بازیافت بخشی از آب مصرفی نمودند. پساب خروجی از این پکیج تصفیه فاضلاب دارای کیفیت لازم استفاده جهت در آبیاری فضای سبز خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۳ ، ۱۱:۳۹
برج خنک کننده | سپتیک تانک | تصفیه آب | تصفیه فاضل برج خنک کننده

امروز خوشبختانه با همت بخش تولید و فنی گروه صنعتی ناب زیست در هوایی بارانی در مکانی خوش آب و هوا بنام آجودانیه تهران پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی جهت تصفیه فاضلاب خروجی از آشپزخانه غذاخوری مجتمع تفریحی و ورزشی بانک صنعت و معدن به دکتر نخجوانی با ظرفیت 60 مترمکعب در روز آغاز بکار نمود.

این دستگاه قابلیت تصفیه فاضلاب با ورودی BOD 400 را به 37 دارد.

تمامی پمپها و بلوئرهای مورد استفاده در این پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی ساخت کشور آلمان غربی بوده و مدت زمان تولید این دستگاه دقیقا 24 روز کاری بطول انجامید.

ما معتقدیم کار خوب باعث افزایش روزی خواهد شد.

تصفیه فاضلاب در ایران امروزی یکی از معضلات اساسی در بهداشتی محیط زیست کشور عزیزمان می باشد.

پکیج تصفیه فاضلاب گروه صنعتی ناب در دو قالب فلزی و پلی اتیلن قابل تولید هستند.

پکیج تصفیه فاضلاب پروژه فوق از نوع فلزی بوده و در حدود 10 تن وزن دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۳ ، ۱۹:۵۵
برج خنک کننده | سپتیک تانک | تصفیه آب | تصفیه فاضل برج خنک کننده

مزیتهای چربی گیر فایبرگلاس آشپزخانه یا چربی گیر فایبرگلاس رستوران ناب زیست
همانطور که همه ما می دانیم چربی بمنظور جدا شدن از فاضلاب نیاز به اولا خنک شدن و در مرحله بعد آرام شدن دارد.
در چربی گیرهای فاضلاب تولیدی توسط کارشناسان فنی شرکت ما این دو موضوه عمزمان بواسه اضافه کردن مدیا ( پکینگ لانه زنبوری ) تعبیه شده است.
چربی گیر فایبرگلاس بدلیل عمر بسیار زیاد فایبرگلاس نسبت به سایر مواد آلی می تواند گزینه بسیار خوبی در راستای جایگزینی چربی گیر فلزی آشپزخانه یا چربی گیر بتنی باشد
البته چربی گیر پلی اتیلنی هم می تواند دارای عمر زیادی باشد ولی بدلیل اینکه فایبرگلاس بصورت دستی مونتاژ می گردد استفاده از چربی گیر فایبرگلاس بجای پلی اتیلن بسیار با صرفه خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۳ ، ۲۰:۴۸
برج خنک کننده | سپتیک تانک | تصفیه آب | تصفیه فاضل برج خنک کننده

سپتیک تانک فاضلاب و مزایای آن

بزرگترین مزیتی که سپتیک تانک فاضلاب پیش ساخته دارد در سرعت بالای اجرای پروژه های عمرانی می باشد.

در اغلب پروژه ها استفاده از سپتیک تانک فاضلاب پیش ساخته برای پیمانکار مزایای زیادی دارد از جمله اینکه سرعت اجرای پروژه بالا می رود و چون در فهرست بها نیست تحت عنوان کار جدید مشمول ضریب 1.3 می گردد.

سپتیک تانک فاضلاب دارای دو مخزن به نسبت 2/3 و 1/3 است. قسمت اول سپتیک تانک فاضلاب دو برابر قسمت دوم است.

پیمانکارانی همچون شرکت کیسون و شرکت کران کاو، پروژه مگامال، پروژه چیتگر، ساختمان اداری چای گلستان، مجتمع اداری گلرنگ از سپتیک تانک فاضلاب بصورت پیش ساخته استفاده نموده اند.

آشپزخانه کنار کربلا که هم اکنون روادید و پاسپورت برای رفتن به آنجا نیاز نیست دارای یکی از بزرگترین سپتیک تانک فاضلاب در عراق است.

سپتیک تانک فاضلاب می تواند به یکی از سه صورت یتنی یا پلی تیلن یا فایبرگلاس ساخته شود.

سپتیک تانک فاضلاب پیش ساخته از جنس پلی اتیلن دارای مزایای فراوانی است که میتوان به برخی از آنها اشاره کرد:

   ۱- استحکام بسیار بالای جداره و امکان مدفون کردن آنها در سپتیک تانک فاضلاب
   ۲- مقاومت بسیاربالا در مقابل خوردگی و مواد شیمیایی در سپتیک تانک فاضلاب
   ۳- سهولت و سرعت در نصب به سبب وزن کم در سپتیک تانک فاضلاب
   ۴- قابلیت ساخت آنها در ابعاد دلخواه در سپتیک تانک فاضلاب
   ۵- دارا بودن پوشش ضد UV در سپتیک تانک فاضلاب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۳ ، ۲۲:۳۸
برج خنک کننده | سپتیک تانک | تصفیه آب | تصفیه فاضل برج خنک کننده

مهمترین مزیتهای سپتیک تانک فاضلاب پیش ساخته دو جداره پلی اتیلنی عبارتند از:
  ١ـ سیستم آماده   ٢ـ نصب ساده   ٣ـ تصفیه دائم   ۴ـ آب بندی کامل   ۵ـ داشتن محیطی سالم و بهداشتی   ۶ـ عدم صدمه در حوادثی مانند زلزله و دیگر مزایای
سپتیک تانک فاضلاب پلی اتیلن بدین قرار است:  سپتیک تانک فاضلاب پلی‌اتیلنی در ظرفیت‌های ۲ تا ۸۵ مترمکعب و شکل آنها بصورت استوانه افقی است.

مهمترین مزایای دیگر این سپتیک تانک فاضلابها عبارتند از:
   ۱- استحکام بسیار بالای جداره و امکان مدفون کردن آنها
   ۲- مقاومت بسیاربالا در مقابل خوردگی و مواد شیمیایی
   ۳- سهولت و سرعت در نصب به سبب وزن کم
   ۴- قابلیت ساخت آنها در ابعاد دلخواه
   ۵- دارا بودن پوشش ضد UV 

می توان گفت با جایگزینی سپتیک تانک فاضلاب پیش ساخته از جنس پلی اتیلن یا بتنی و حتی فایبرگلاس بالغ بر 90 درصد از زحمت پیمانکاران کاسته شده است.

همچنین سرعت اجرای پروژه های عمرانی تا حد زیادی بدلیل استفاده از سپتیک تانک فاضلاب پیش ساخته افزایش یافته است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۹۳ ، ۲۱:۰۶
برج خنک کننده | سپتیک تانک | تصفیه آب | تصفیه فاضل برج خنک کننده

سپتیک تانک فاضلاب  ساده ترین و پرکاربرد ترین واحد در تصفیه فاضلاب به ویژه فاضلاب های بهداشتی- انسانی است. از نظر ساختمان سپتیک تانک فاضلاب مخزنی است که توسط حداقل یک دیواره به دو بخش نامساوی تقسیم شده است.

 در بخش اول سپتیک تانک فاضلاب مواد و ذرات درشت ته نشین شده و در کف مخزن انباشته می شوند. چربی و روغن های شناور نیز بر روی سطح تجمع می یابند. میکروارگانیسم های موجود در فاضلاب در شرایط بی هوازی بخشی از مواد آلاینده را تجزیه کرده و باعث کاهش بار آلودگی فاضلاب می گردد. دیواره تعبیه شده بین ناحیه اول و دوم باعث ممانعت از عبور مواد ته نشین شده و چربی های شناور ناحیه اول به ناحیه دوم سپتیک تانک فاضلاب می گردد. بدین صورت پساب زلال شده به بخش دوم منتقل شده و در نهایت پساب از طریق یک لوله خروجی از سپتیک تانک فاضلاب خارج می گردد. پساب خروجی معمولاً وارد چاه جذبی می گردد. معمولاً از سپتیک تانک های فاضلاب ها جهت پیش تصفیه، متعادل سازی و یا ایستگاه پمپاژ فاضلاب استفاده می شود.

naabzist.com
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۳ ، ۱۰:۲۰
برج خنک کننده | سپتیک تانک | تصفیه آب | تصفیه فاضل برج خنک کننده

برج خنک کننده فایبرگلاس ، برج خنک کننده آب

برج خنک کننده فایبرگلاس ، برج خنک کننده آب

برج خنک کننده فایبرگلاس

گروه صنعتی ناب بعنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات فایبرگلاس در ایران، توانایی تولید طیف وسیعی از محصولات فایبرگلاس را دارا می باشد.

تولید و نصب برج خنک کننده فایبرگلاس دانشگاه صنعتی شریف در سال 1381، برج خنک کننده مدار باز فایبرگلاس هتل آزادی تهران در سال 1384، برج خنک کننده فایبرگلاس مجتمع پیام مخابرات اصفهان در سال 1385، برج خنک کننده مدار بسته فایبرگلاس شرکت سایپا اذین در سال 1386، برج خنک کننده فایبرگلاس شرکت نفت ایرانول در سال 1387، برج خنک کننده فایبرگلاس مخروطی پادگان محمد رسول الله در سال 1387، برج خنک کننده فایبرگلاس مکعبی فولاد غرب آسیا در استان گیلان، برج خنک کننده مکعبی و صنعتی تراکتور سازی تبریز در سال 1386 و تولید و نصب برج خنک کننده فایبرگلاس به هر سه صورت مخروطی، مکعبی و صنعتی هزاران پروژه در سراسر ایران از افتخارات این گروه می باشد.

همانطور که می دانید ظرفیت گرمایی ویژه بالا، سیالیت، بی خطر بودن و دسترسی آسان به آب باعث شده که در اکثر صنایع از آن به عنوان سیال خنک کننده دستگاهها و تجهیزات استفاده شود.

با توجه به اینکه اکثر مناطق ایران در ناحیه بیابانی و نیمه بیابانی واقع شده است، بنابراین استفاده بی رویه از آب جهت خنک کردن فرآیند با مشکل مواجه خواهد بود. از این رو استفاده از برج خنک کننده فایبرگلاس جهت خنک کردن آب خروجی از فرآیندهای مذکور باعث صرفه جویی قابل توجه در مصرف آب خواهد شد.

 برج خنک کننده فایبرگلاس دستگاهی است که بر اساس انتقال جرم بین دو فاز مایع و گاز و تبخیر بخشی از مایع که منجر به گرفتن انرژی قابل ملاحظه ای از جریان مایع می شود، کار می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۲:۳۶
برج خنک کننده | سپتیک تانک | تصفیه آب | تصفیه فاضل برج خنک کننده